Mini MURAL – konkurs dla uczniów PTZ
KONKURS DLA UCZNIÓW PTZ – Namaluj mini mural w gabinecie dyrektora !
Dyrektor szkoły ogłasza konkurs na projekt i realizację mini muralu inspirowanego szkołą, edukacją, tradycjami patriotycznymi i narodowymi. Malowidło ma ozdobić część ściany w gabinecie dyrektora – wymiary dł. 240 cm, wys. 140 cm. Prace mogą być realizowane i zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo. Projekt można składać na nośniku CD lub pamięci zewnętrznej USB w formacie jpg lub pdf wraz z wydrukiem na papierze, format A4 (podpisane imię i nazwisko, klasa) w sekretariacie szkoły. Projekt powinien mieć charakter kolorowy, odwzorowujący rzeczywiste barwy mini muralu.
Oceny prac dokona jury w składzie: dyrektor szkoły, nauczyciel plastyki, przedstawiciel samorządu uczniowskiego.
Termin składania projektów: do 11 grudnia 2019 r.
Ogłoszenie wyników: 16 grudnia 2019 r.
Na zwycięzcę czeka nagroda!