fbpx

Wycieczka klasy 2d do Zakopanego

• gallery

Zdjęcia dostępne w galerii…

W stolicy Tatr

Przez dwa dni uczniowie kl. 3 d wraz z wychowawcą p. Zenonem Szewczykiem i opiekunem ks. Łukaszem Bochenkiem przebywali na Podhalu poznając tradycję, kulturę i piękno przyrody regionu. Swoją wędrówkę rozpoczęliśmy od Łopusznej, która związana jest z postacią ks. prof. Józefa Tischnera, teologa i filozofa. Po modlitwie przy jego grobie udaliśmy się do Zakopanego. Po zwiedzaniu sanktuarium na Krzeptówkach, cmentarza na Pęksowym Brzyzku i wolnym czasie na jednej z najsłynniejszych ulic w Polsce – Krupówkach, udaliśmy się na szczyt Wielkiej Krokwi. Ze szczytu skoczni podziwialiśmy panoramę miasta i okolicy. Pełni wrażeń udaliśmy się na miejsce noclegowe. Nazajutrz wędrowaliśmy malowniczą trasą na Rusinową Polanę i Wiktorówki. Niemal 3,5 godzinna trasa i łaskawa pogoda dostrarczyły wspaniałych widoków. Po takiej dawce piękna i majestatu gór udaliśmy się w drogę powrotną… Wszak wszędzie dobrze, ale w domu (i szkole 😉) najlepiej…